Picture1

Dr. Forcim Kola

Doktor i Shkencave në Marketing, Universiteti “Aleksandër Moisiu”; Master në Marketing, Universiteti i Tiranës, Fakulteti i Ekonomisë; Bachelor në Administrim Biznes, Universiteti i Tiranës, Fakulteti i Ekonomisë.

Me një përvojë disa vjeçare në mësimdhënie, në disa universitete të vendit, përkatësisht për lëndët e fushës së Marketingut dhe Menaxhimit.

Autor i disa teksteve, monografive, si dhe artikujve shkencor për çështje që lidhen me marketingun e shërbimeve financiare, marketingun digjital, mikrofinancën, në revista shkencore brenda dhe jashtë vendit.

Ka një eksperiencë të gjatë në fushën e marketingut, menaxhimit dhe sipërmarrjes, kryesisht në sektorin bankar, mikrofinancë dhe sigurime. Aktualisht pedagog me kohë të plotë në UET, pranë Departamentit të Menaxhimit dhe Marketingut për lëndët “Metoda Kërkimi të Avancuara”, “Metoda Kërkimi në Biznes”, “Menaxhimi i Inovacioneve” dhe “Marketingu Dixhital”.

 

Doctor of Sciences in Marketing, “Aleksandër Moisiu” University; Master in Marketing, University of Tirana, Faculty of Economics; Bachelor in Business Administration, University of Tirana, Faculty of Economics.

With several years of teaching experience, in different universities of Albania, especially for courses in Marketing and Management.

Author of several textbooks, monographs, as well as scientific articles on issues related to marketing of financial services, digital marketing, microfinance, in scientific journals in Albania and abroad.

He has a long experience in the field of marketing, management and business, mainly in banking, microfinance and insurance sectors. Currently a full-time lecturer at UET, at the Department of Management and Marketing for the courses “Advanced Research Methods”, “Business Research Methods”, “Innovations Management” and “Digital Marketing”.