• STUDY AT EUT
    • SPEECH OF THE PRESIDENT
    • INTERNATIONAL STUDENTS
    • PROFESSIONAL DIPLOMA
    • BACHELOR
    • INTEGRATED PROGRAMS
    • PROFESSIONAL MASTER
    • MASTER OF SCIENCE
    • MASTER OF ARTS
    • MASTER FINTECH
    • MASTER POSIG
    • DOCTORATE
    • FOR PARENTS
  • ACADEMIC STAFF
    • EUT RECTOR
      • RECTOR SPEECH
    • EUT ADMINISTRATOR
    • DEAN
    • HEAD OF DEPARTMENTS
    • ORGANIGRAM
      • FACULTY OF ECONOMICS, BUSINESS AND DEVELOPMENT
      • FACULTY OF LAW, POLITICAL SCIENCES AND INTERNATIONAL RELATIONS
      • FACULTY OF HUMANITIES, EDUCATION AND LIBERAL ARTS
      • FACULTY OF ENGINEERING, INFORMATICS AND ARCHITECTURE
      • FACULTY OF TECHNICAL MEDICAL SCIENCES
  • NEWS
  • SCIENTIFIC RESEARCH
    • STRATEGY
    • MAJOR RESEARCH PROGRAM
    • PHYSICAL INFRASTRUCTURE
    • SCIENTIFIC JOURNALS
    • CONFERENCES
    • SCIENTIFIC PUBLICATIONS
      • TOP MOST CITED ARTICLES
    • SEASONAL SCHOOL
    • GENDER EQUALITY PLAN
  • PROJECTS AND PARTNERS
    • INTERNATIONAL
      • NEWS
      • OUTGOING STUDENTS /STUDY ABROAD
        • INTER INSTITUTIONAL AGREEMENT
        • INTERNATIONAL DEGREES
      • INCOMING STUDENTS / STUDY AT EUT
    • PROJECTS
    • ACTIVE PROJECTS
  • ABOUT UET
    • FACTS AND FIGURES
    • STATUTE
    • ADMINISTRATION BOARD
    • MISSION AND VISION
    • INTERNATIONALIZATION
    • EMPLOYMENT AT EUT
    • EMPLOYMENT OPPORTUNITIES AND INTERNSHIP
    • EVALUATION REPORTS
  • Services
    • ACADEMIC SECRETARIAT
    • CAREER ADVISING
    • TUTORING
    • STUDENT CLUBS
    • STUDENT COUNCIL
    • ALUMNI
      • ALUMNI PRESIDENT
  • en_US
    • sq
0682016616
[email protected]
UET UET
  • STUDY AT EUT
    • SPEECH OF THE PRESIDENT
    • INTERNATIONAL STUDENTS
    • PROFESSIONAL DIPLOMA
    • BACHELOR
    • INTEGRATED PROGRAMS
    • PROFESSIONAL MASTER
    • MASTER OF SCIENCE
    • MASTER OF ARTS
    • MASTER FINTECH
    • MASTER POSIG
    • DOCTORATE
    • FOR PARENTS
  • ACADEMIC STAFF
    • EUT RECTOR
      • RECTOR SPEECH
    • EUT ADMINISTRATOR
    • DEAN
    • HEAD OF DEPARTMENTS
    • ORGANIGRAM
      • FACULTY OF ECONOMICS, BUSINESS AND DEVELOPMENT
      • FACULTY OF LAW, POLITICAL SCIENCES AND INTERNATIONAL RELATIONS
      • FACULTY OF HUMANITIES, EDUCATION AND LIBERAL ARTS
      • FACULTY OF ENGINEERING, INFORMATICS AND ARCHITECTURE
      • FACULTY OF TECHNICAL MEDICAL SCIENCES
  • NEWS
  • SCIENTIFIC RESEARCH
    • STRATEGY
    • MAJOR RESEARCH PROGRAM
    • PHYSICAL INFRASTRUCTURE
    • SCIENTIFIC JOURNALS
    • CONFERENCES
    • SCIENTIFIC PUBLICATIONS
      • TOP MOST CITED ARTICLES
    • SEASONAL SCHOOL
    • GENDER EQUALITY PLAN
  • PROJECTS AND PARTNERS
    • INTERNATIONAL
      • NEWS
      • OUTGOING STUDENTS /STUDY ABROAD
        • INTER INSTITUTIONAL AGREEMENT
        • INTERNATIONAL DEGREES
      • INCOMING STUDENTS / STUDY AT EUT
    • PROJECTS
    • ACTIVE PROJECTS
  • ABOUT UET
    • FACTS AND FIGURES
    • STATUTE
    • ADMINISTRATION BOARD
    • MISSION AND VISION
    • INTERNATIONALIZATION
    • EMPLOYMENT AT EUT
    • EMPLOYMENT OPPORTUNITIES AND INTERNSHIP
    • EVALUATION REPORTS
  • Services
    • ACADEMIC SECRETARIAT
    • CAREER ADVISING
    • TUTORING
    • STUDENT CLUBS
    • STUDENT COUNCIL
    • ALUMNI
      • ALUMNI PRESIDENT
  • en_US
    • sq

Aktivitete

FIIA organizon HR Club 2024/ Sfidat e reja në tregun e punës dhe politikat e kompanive për punësimin e studentëve

  • Date September 26, 2024

I kthyer në një ngjarje të përvitshme, Fakulteti i Inxhinierisë, Informatikës dhe Arkitekturës zhvilloi eventin HR Club 2024, me përfaqësuesit e Departamentit të Burimeve Njerëzore të kompanive, bizneseve që operojnë kryesisht në sektorin e ndërtimit, projektimit, teknologjisë, programimit etj.

Kërkesa të larta për punësim dhe pak të punësuar. Çfarë kërkojnë kompanitë që nuk e gjejnë te studentët e sapo diplomuar? Sa të përgatitur dalin studentët në tregun e punës? Ku duhet të fokusohen më tepër nga universitet? Ishin këto disa nga çështjet që u shtruan gjatë takimit në HR Club 2024, zhvilluar në Universitetin Europian të Tiranës.

Një takim i domosdoshëm, e cilësoi dekania e Fakultetit të Inxhinierisë, Informatikës dhe Arkitekturës, prof. asoc. dr. Teuta Xhindi eventin e përvitshëm HR Club. Kjo ngjarje solli në Universitetin Europian të Tiranës, përfaqësuesit e Departamentit të Burimeve Njerëzore të kompanive, bizneseve që operojnë kryesisht në sektorin e ndërtimit, projektimit, teknologjisë, programimit etj., ku u fol për sfidat që kanë në gjetjen e kandidatëve të duhur për punësim, rritjen e bashkëpunimit me universitetin për të futur në kurrikula elementë të rinj që kërkon tregu, apo për të punuar me studentët më shumë skillsa të domosdoshëm

“Ky takim i përvitshëm është një llogaridhënie: ku jemi, çfarë kemi bërë në një vit më parë, çfarë duhet të përmirësojmë, angazhimet që duhet të ndërmarrim”, u shpreh më tej dekania Xhindi, duke identifikuar disa pika në të cilat ka punuar fakulteti që ajo drejton. Përveç punësimit dhe afrimit në auditorë të ekspertëve që vijnë nga tregu i punës, Xhindi tha se janë bërë propozime konkrete prej tyre për të përmirësuar kurrikulën në funksion të dinamikave të reja.

Përveç intershipeve, vizitave në disa kompani për të parë se si funksiojnë shumë prej proceseve të punës që mësohen në auditorë, prof.. Xhindi theksoi se po tashmë po bëhet praktikë që detyrat e kurseve të studentëve të trajtojnë probleme reale e të japin zgjidhje praktike.

Drejtuesja e Departamentit të Burimeve Njerëzore në Balfin Construction, Edlira Gjuraj kërkoi që këto takime të bëhen më të shpeshta dhe të rritet më tej interaktiviteti i kompanive me universitetin për të plotësuar nevojat që ka sektori. Gjuraj tregoi se sektori i ndërtimit në Shqipëri është në sfidë me digjitalizimin dhe duhet të punohet më tej në këtë pjesë.

Ka shumë elementë që mund t’i masterizojmë nëpërmjet ndryshimit të kurrikulave. Pse mos organizohemi, të ndajmë sugjerimet dhe propozimet tona për të hedhur hapa konkret”, u shpreh Gjuraj, duke propozuar zhvillimin e mëtejshëm të një laboratori për testim materialesh ndërtimi, që aktualisht zhvillohet jashtë Shqipërisë.

Në kuadër të ndryshimit të kurrikulës, përgjegjësja e Departamentit të Inxhinierisë dhe Arkitekturës, prof. asoc. dr Otjela Lubonja sqaroi se aktualisht po zhvillohen disa projekte në këtë departament që kanë këtë synim dhe po punohet për të përmirësuar tre lënë te Arkitektura: Teknologji Arkitekture 1; Shkenca e Konstruksioneve; Projektim Urbanistik 1.

Nga ana tjetër, dr. Ardiana Topi, përgjegjëse e Departamentit të Teknologjisë dhe Informatikës kërkoi bashkëpunimin e të pranishmëve për të hartuar një pyetësor dhe për të kuptuar nevojat që kanë kompanitë dhe vështirësitë që hasin për gjetjen e burimeve njerëzore.

“Ju ankoheni që nuk keni profesionistë. Çfarë ndodh te kompanitë tuaja? Për të sapo diplomuarit, çfarë politikash keni? Studentët kanë vështirësi nga ana tjetër. Le të mendojmë një zgjidhje të dyja palët”, u shpreh Topi.

Duke ndarë eksperiencat e tyre, disa prej kompanive që punësojnë prej vitesh studentët të UET, evidentuan disa sfida të reja që nuk kanë të bëjnë vetëm me përgatitjen profesionale, por edhe me aftësitë menaxhuese.

“Duhen parë aftësitë menaxhuese, skillsat, duhet të zhvillohen që nga universiteti. Biznesi nuk njeh aftësitë e njerëzve, njeh rezultatin, punën e mbaruar”, u shpreh Anisa Hysi, drejtuesja e HR në Orion Construction, kompani ndërtimi me të cilën UET bashkëpunon prej vitit 2016.

Më tej ajo këshilloi që të tregohet kujdes gjatë procesit të intervistave, të identifikohen së pari potencialet e të rinjve, por nga ana tjetër të mos krijohet një thyerje apo stepje e tyre.

Po të njëjtin shqetësim ndau edhe Majlinda Mishaxhiu, nga kompania Shell, me një përvojë 23-vjeçare në kantierë ndërtimi, por edhe pjesë e auditorëve universitarë. Mishaxhiu theksoi se universitetet duhet të bëhen bashkë dhe të ngrenë problemin e përgatitjes së të rinjve para se të vijnë në auditorë.

“Nuk kanë mënyrë të shprehuri, nuk kanë soft skills që është shumë e rëndësishme te inxhinierët. Përtej kësaj, ka rënë cilësia e nxënësve. Nuk kanë nocione, njohuri që duhet t’i kishin marrë më herët.”

U fol më tej për nevojën e zgjerimit të punës së Zyrës së Karrierës në elementë që kanë të bëjnë me trajnimin e studentëve, evidentimin e aftësive dhe prirjeve të tyre. Më tej kompanitë e teknologjisë dhe programimit ndanë sfidat e tyre në punën e përditshme, duke propozuar hapa të rinj bashkëpunimi.

  • Share:
Luiza Pinderi

Previous post

Forumet UET/ Kryetari i Shoqatës së Ndërtuesve: Vuajmë për fuqi punëtore, na duhen 3 deri në 5 mijë punëtorë shtesë
September 26, 2024

Next post

FORUMET UET/ Publicisti Migjen Kelmendi: Kthimi i rolit të Serbisë si lidere në rajon
September 27, 2024

You may also like

4R1A8874
Promovohet INGENIOUS 5/1- Ndërthurja e teknologjisë me produktin dhe një role model si Gentjan Zotaj
8 May, 2025
WhatsApp Image 2025-05-05 at 19.06.56
UET thellon bashkëpunimin me UN Women Albania, nënshkruan Women’s Empowerment Principles dhe Memorandumin e Bashkëpunimit
6 May, 2025
HHA_0964
Mimi Kodheli në FORUMET UET: Vetëm edukimi na çon në BE, duhet të njohim detyrimet tona
2 May, 2025

Search

Since its inception in 2006, UET has not stopped its efforts to reform, structure and complete it, processes and initiatives that ensure the highest quality graduation of our students.

Scan here to read our latest QAA review report



Address:

Xhura Complex, St. Xhanfize Keko, Tirana, Albania.

STUDY AT EUT

  • Professional Diploma
  • Bachelor
  • Professional Master
  • Master of science
  • Master of Arts



Cellular

+355682016616

+355689037765



Address:

Xhura Complex, St. Xhanfize Keko, Tirana, Albania.



Cellular

+355682016616

+355689037765



Email

[email protected]



Reserve your activity



Facebook-f




Instagram




Linkedin



Email

[email protected]



Reserve your activity



Facebook-f




Instagram




Youtube




Twitter

© Copyright 2023 UET