• STUDY AT EUT
    • SPEECH OF THE PRESIDENT
    • INTERNATIONAL STUDENTS
    • PROFESSIONAL DIPLOMA
    • BACHELOR
    • INTEGRATED PROGRAMS
    • PROFESSIONAL MASTER
    • MASTER OF SCIENCE
    • MASTER OF ARTS
    • MASTER FINTECH
    • MASTER POSIG
    • DOCTORATE
    • FOR PARENTS
  • ACADEMIC STAFF
    • EUT RECTOR
      • RECTOR SPEECH
    • EUT ADMINISTRATOR
    • DEAN
    • HEAD OF DEPARTMENTS
    • ORGANIGRAM
      • FACULTY OF ECONOMICS, BUSINESS AND DEVELOPMENT
      • FACULTY OF LAW, POLITICAL SCIENCES AND INTERNATIONAL RELATIONS
      • FACULTY OF HUMANITIES, EDUCATION AND LIBERAL ARTS
      • FACULTY OF ENGINEERING, INFORMATICS AND ARCHITECTURE
      • FACULTY OF TECHNICAL MEDICAL SCIENCES
  • NEWS
  • SCIENTIFIC RESEARCH
    • STRATEGY
    • MAJOR RESEARCH PROGRAM
    • PHYSICAL INFRASTRUCTURE
    • SCIENTIFIC JOURNALS
    • CONFERENCES
    • SCIENTIFIC PUBLICATIONS
      • TOP MOST CITED ARTICLES
    • SEASONAL SCHOOL
    • GENDER EQUALITY PLAN
  • PROJECTS AND PARTNERS
    • INTERNATIONAL
      • NEWS
      • OUTGOING STUDENTS /STUDY ABROAD
        • INTER INSTITUTIONAL AGREEMENT
        • INTERNATIONAL DEGREES
      • INCOMING STUDENTS / STUDY AT EUT
    • PROJECTS
    • ACTIVE PROJECTS
  • ABOUT UET
    • FACTS AND FIGURES
    • STATUTE
    • ADMINISTRATION BOARD
    • MISSION AND VISION
    • INTERNATIONALIZATION
    • EMPLOYMENT AT EUT
    • EMPLOYMENT OPPORTUNITIES AND INTERNSHIP
    • EVALUATION REPORTS
  • Services
    • ACADEMIC SECRETARIAT
    • CAREER ADVISING
    • TUTORING
    • STUDENT CLUBS
    • STUDENT COUNCIL
    • ALUMNI
      • ALUMNI PRESIDENT
  • en_US
    • sq
0682016616
[email protected]
UET UET
  • STUDY AT EUT
    • SPEECH OF THE PRESIDENT
    • INTERNATIONAL STUDENTS
    • PROFESSIONAL DIPLOMA
    • BACHELOR
    • INTEGRATED PROGRAMS
    • PROFESSIONAL MASTER
    • MASTER OF SCIENCE
    • MASTER OF ARTS
    • MASTER FINTECH
    • MASTER POSIG
    • DOCTORATE
    • FOR PARENTS
  • ACADEMIC STAFF
    • EUT RECTOR
      • RECTOR SPEECH
    • EUT ADMINISTRATOR
    • DEAN
    • HEAD OF DEPARTMENTS
    • ORGANIGRAM
      • FACULTY OF ECONOMICS, BUSINESS AND DEVELOPMENT
      • FACULTY OF LAW, POLITICAL SCIENCES AND INTERNATIONAL RELATIONS
      • FACULTY OF HUMANITIES, EDUCATION AND LIBERAL ARTS
      • FACULTY OF ENGINEERING, INFORMATICS AND ARCHITECTURE
      • FACULTY OF TECHNICAL MEDICAL SCIENCES
  • NEWS
  • SCIENTIFIC RESEARCH
    • STRATEGY
    • MAJOR RESEARCH PROGRAM
    • PHYSICAL INFRASTRUCTURE
    • SCIENTIFIC JOURNALS
    • CONFERENCES
    • SCIENTIFIC PUBLICATIONS
      • TOP MOST CITED ARTICLES
    • SEASONAL SCHOOL
    • GENDER EQUALITY PLAN
  • PROJECTS AND PARTNERS
    • INTERNATIONAL
      • NEWS
      • OUTGOING STUDENTS /STUDY ABROAD
        • INTER INSTITUTIONAL AGREEMENT
        • INTERNATIONAL DEGREES
      • INCOMING STUDENTS / STUDY AT EUT
    • PROJECTS
    • ACTIVE PROJECTS
  • ABOUT UET
    • FACTS AND FIGURES
    • STATUTE
    • ADMINISTRATION BOARD
    • MISSION AND VISION
    • INTERNATIONALIZATION
    • EMPLOYMENT AT EUT
    • EMPLOYMENT OPPORTUNITIES AND INTERNSHIP
    • EVALUATION REPORTS
  • Services
    • ACADEMIC SECRETARIAT
    • CAREER ADVISING
    • TUTORING
    • STUDENT CLUBS
    • STUDENT COUNCIL
    • ALUMNI
      • ALUMNI PRESIDENT
  • en_US
    • sq

Të ndryshme

UET, trajnim mësuesëve për Këshillimin e Karrierës në Komunitet

  • Date May 24, 2021

[:sq]Në kuadër të  “Këshillimit të Karrierës në Komunitet”, projekt i Institutit Europian Pashko, ditën e shtunë u zhvillua në ambientet e Universitetit Europian të Tiranës një takim me drejtuesit dhe mësuesit e shkollave të mesme për mentorimin dhe orientimin e karrierës së maturantëve.

Në përfundim të gjimnazit, secili prej nesh me siguri që është hasur me plot dilema e pa asnjë ide për të ardhmen, ndoshta kemi përfunduar edhe në ndonjë degë apo profesion që nuk ia kemi parë hajrin. Dhjetra pikëpyetje ngrihen në mendjen tonë.

Nisur nga kjo lind nevoja për këshillim karriere dhe përherë e më shumë kjo merr një vlerë të veçantë, duke e orientuar maturantin të zgjedhë profilin i cili i siguron atij një karrierë të suksesshme në tregun e punës.

Prandaj dhe Instituti Europian Pashko në bashkëpunim me Universitetin Europian të Tiranës nisën projektin me trajnime për këshillimin e karrierës së këtyre gjimnazistëve.

Në kuadër të këtij projekti organizohen evente, takime, për të dhënë çmime, por dhe për të promovuar idetë e liberalizmit. Që prej bangave të gjimnazit, nxënësit të cilët janë në prag të marrjes së vendimit për arsimimin e tyre kanë mundësinë të marrin një orientim drejt së ardhmes.

Projekti ka nisur që para dy vjetësh dhe trajnimi i parë është bërë me 105 mësues duke realizuar çertifikatën e parë të mentorshipit. Ndërsa tashmë projekti vjen i ristruktuaruar me një kohëzgjatje 5-vjeçare.

Për dhjetë javë me radhë mësues të gjimnazeve të ndryshme do të marrin pjesë në trajnim duke e finalizuar atë me një çertifikatë përkatëse.

Nëpërmjet këtij projekti synohet që mësuesit të jenë akoma më kompetentë për të drejtuar pjestarët e komunitetit, prindërit dhe maturantët, apo dhe të tjerë në botën e biznesit, në sistemet arsimore shqiptare ose ndërkombëtare, publike apo private në mënyrë sa më profesinale që secili, kohën dhe paratë t’i harxhojnë në mënyrën më efiçente të mundshme.

Le të fillojë trajnimi

Presidenti i Universitetit Europian të Tiranës, Prof. Asoc. Dr. Selami Xhepa bëri një krahasim midis vendeve në zhvillim dhe vendeve të zhvilluara dhe se si ndikonte edukimi në ekonominë e tyre.

“Nëse një vend zhvillohet mbi bazën e kursimit, pra kurse më shumë e si pasojë puno më shumë të çon deri në njëfarë pike dhe ekonomia  ngec. Në ekonomi këtë e quajmë një të ardhur rënëse dhe për pasojë shoqëritë stokohen në atë që quhet kurth i zhvillimit. Ndërsa vendet që e kalojnë këtë kurth ndjekin modelin e investimit. Të bësh “live, love, learning” ka një kthim të lartë dhe vendet që e kanë ndjekur këtë model, ia kanë arritur sot t’ia dalin. Sa më të larta vitet e shkollimit aq më e madhe është dhe rritje ekonomike”, u shpreh Xhepa.

Ndërsa sa i përket reformës në arsim, ai theksoi dy elementë kyç; financimin dhe konkurrencën.

“Ne kemi  financuar në shumë gjëra të tjera dhe jo në arsim. Nëse në sistem nuk ka performancë të lartë atëherë sistemet arsimore nuk kanë arritur të bëjnë rritje”, përfundoi Xhepa.

Përgjegjësi i Departamentit të Psikologjisë, Edukimit dhe Sporteve, Prof. Asoc. Dr. Edi Puka e pa në një tjetër këndvështrim edukimin dhe solli një tjetër panoramë për të pranishmit në sallë. Puka tha se duhen parë aftësitë dhe talenti i nxënësit. Po ashtu ai theksoi se këshillimi i karrierës duhet të nisë shumë më herët, jo vetëm në gjimnaz.

“Duhet të njohim nivelin kulturor të tyre, nga vijnë etj. Duhet të njohim zhvillimin e tij për të njohur nxënësin që më pas do të ndjekë arsimin e lartë. Në shkollat amerikane fëmijët këshillohen për karrierën që në klasë të parë”, u shpreh Puka, teksa theksoi se ka ikur koha kur rolin e këshilluesit e kishte prindi apo shoqëria dhe se është detyra e mësuesit për Këshillimin e Karrierës.

Profesori i Edukimit në Universitetin Europian të Tiranës Prof. Asoc. Dr. Tomi Treska u shpreh së këshillimi i karrierës është një element kurrikular që lidhet me aftësisë e nxënësve për të marrë vendime dhe për të zgjidhur probleme.

“Nëse nuk i aftësojmë për të zgjidhur probleme pak qytetarë kemi formuar për të zgjidhur probleme kombëtare, apo të botës”, u shpreh ai.

Sipas tij disa elementë janë shumë të rëndësishëm në rrugën që do të ndjekin studentët; përfshirja e këtij aspekti në axhendën e inspektimit në shkollë, vlerësimi i performancës së mësuesve, karta e vlerësimit të performancës së shkollës, roli i mësuesit kujdestar të klasës, këshillimi dhe trajnimi i prindërve, këshillimi prind me prind ose nxënës me nxnënës, si dhe krijimi i “dëshmitarëve” (çdo shkollë mund të ketë Alumnit e vetë).

Dekania e Studentëve në UET, Elsida Sina iu ofroi mësuesve të pranishëm në sallë testin “Gardner” përmes së cilit mund të zbulojnë mjaft elementë të maturantëve dhe nëpërmjet nivelit të inteligjencës mund t’i drejtojnë drejt karrierës së tyre.

“Një person ka shumë veçori, por duhet t’ia vesh në pah nëpërmjet disa dimensioneve. Mua si psikolog, apo kushdo që ta bëjë këtë test inteligjence më lind nevoja ta drejtoj nxënësin drejt profesionit në bazë të inteligjencës së tij”, u shpreh Sina.

Testi Gardner përfshin: inteligjencën gjuhesore, hapsinore, muzikore, logjikomatematikore, vetjake, natyrore, ekzistencialiste, trupore dhe ndërpersonale.

BOX:

Pesë sisteme të arsimit të lartë

Sistemi anglosankson

Sistemi kontinental i Europës Perëndimore

Sistemi privat (me ose pa fitim)

Sistemi shtetëror

Sistemi fetar

Shtatë fusha studimi

Talentet (degë të artit dhe sportit)

Profesionet klasike (mjek, inxhinier, avokat, ekonomist etj.

Profesionet bashkëkohore, por që nuk zgjasin shumë dhe duhet herë pas here të bësh një specializim më tepër

Menaxhimi ose biznesi të cilët të bëjnë që nesër të bësh shumë para pasi mund të hapësh një biznes

Administrata publike, sektori publik, mësuesit, etj

Polici, ushtaraku, shërbimet sekrete etj

Kleri (gati 30 mijë persona në institucionet fetare)

Si të bëj para

Kursimet bankare

Bonot e thesarit

Rroga e lartë

Biznesi i zakonshëm

Vendet e investimeve

Tregjet e reja

Krimi dhe korrupsioni (ku mund të fitosh shumë, por dhe të humbasësh më lehtë)

 [:en]Në kuadër të  “Këshillimit të Karrierës në Komunitet”, projekt i Institutit Europian Pashko, ditën e shtunë u zhvillua në ambientet e Universitetit Europian të Tiranës një takim me drejtuesit dhe mësuesit e shkollave të mesme për mentorimin dhe orientimin e karrierës së maturantëve.

Në përfundim të gjimnazit, secili prej nesh me siguri që është hasur me plot dilema e pa asnjë ide për të ardhmen, ndoshta kemi përfunduar edhe në ndonjë degë apo profesion që nuk ia kemi parë hajrin. Dhjetra pikëpyetje ngrihen në mendjen tonë.

Nisur nga kjo lind nevoja për këshillim karriere dhe përherë e më shumë kjo merr një vlerë të veçantë, duke e orientuar maturantin të zgjedhë profilin i cili i siguron atij një karrierë të suksesshme në tregun e punës.

Prandaj dhe Instituti Europian Pashko në bashkëpunim me Universitetin Europian të Tiranës nisën projektin me trajnime për këshillimin e karrierës së këtyre gjimnazistëve.

Në kuadër të këtij projekti organizohen evente, takime, për të dhënë çmime, por dhe për të promovuar idetë e liberalizmit. Që prej bangave të gjimnazit, nxënësit të cilët janë në prag të marrjes së vendimit për arsimimin e tyre kanë mundësinë të marrin një orientim drejt së ardhmes.

Projekti ka nisur që para dy vjetësh dhe trajnimi i parë është bërë me 105 mësues duke realizuar çertifikatën e parë të mentorshipit. Ndërsa tashmë projekti vjen i ristruktuaruar me një kohëzgjatje 5-vjeçare.

Për dhjetë javë me radhë mësues të gjimnazeve të ndryshme do të marrin pjesë në trajnim duke e finalizuar atë me një çertifikatë përkatëse.

Nëpërmjet këtij projekti synohet që mësuesit të jenë akoma më kompetentë për të drejtuar pjestarët e komunitetit, prindërit dhe maturantët, apo dhe të tjerë në botën e biznesit, në sistemet arsimore shqiptare ose ndërkombëtare, publike apo private në mënyrë sa më profesinale që secili, kohën dhe paratë t’i harxhojnë në mënyrën më efiçente të mundshme.

Le të fillojë trajnimi

Presidenti i Universitetit Europian të Tiranës, Prof. Asoc. Dr. Selami Xhepa bëri një krahasim midis vendeve në zhvillim dhe vendeve të zhvilluara dhe se si ndikonte edukimi në ekonominë e tyre.

“Nëse një vend zhvillohet mbi bazën e kursimit, pra kurse më shumë e si pasojë puno më shumë të çon deri në njëfarë pike dhe ekonomia  ngec. Në ekonomi këtë e quajmë një të ardhur rënëse dhe për pasojë shoqëritë stokohen në atë që quhet kurth i zhvillimit. Ndërsa vendet që e kalojnë këtë kurth ndjekin modelin e investimit. Të bësh “live, love, learning” ka një kthim të lartë dhe vendet që e kanë ndjekur këtë model, ia kanë arritur sot t’ia dalin. Sa më të larta vitet e shkollimit aq më e madhe është dhe rritje ekonomike”, u shpreh Xhepa.

Ndërsa sa i përket reformës në arsim, ai theksoi dy elementë kyç; financimin dhe konkurrencën.

“Ne kemi  financuar në shumë gjëra të tjera dhe jo në arsim. Nëse në sistem nuk ka performancë të lartë atëherë sistemet arsimore nuk kanë arritur të bëjnë rritje”, përfundoi Xhepa.

Përgjegjësi i Departamentit të Psikologjisë, Edukimit dhe Sporteve, Prof. Asoc. Dr. Edi Puka e pa në një tjetër këndvështrim edukimin dhe solli një tjetër panoramë për të pranishmit në sallë. Puka tha se duhen parë aftësitë dhe talenti i nxënësit. Po ashtu ai theksoi se këshillimi i karrierës duhet të nisë shumë më herët, jo vetëm në gjimnaz.

“Duhet të njohim nivelin kulturor të tyre, nga vijnë etj. Duhet të njohim zhvillimin e tij për të njohur nxënësin që më pas do të ndjekë arsimin e lartë. Në shkollat amerikane fëmijët këshillohen për karrierën që në klasë të parë”, u shpreh Puka, teksa theksoi se ka ikur koha kur rolin e këshilluesit e kishte prindi apo shoqëria dhe se është detyra e mësuesit për Këshillimin e Karrierës.

Profesori i Edukimit në Universitetin Europian të Tiranës Prof. Asoc. Dr. Tomi Treska u shpreh së këshillimi i karrierës është një element kurrikular që lidhet me aftësisë e nxënësve për të marrë vendime dhe për të zgjidhur probleme.

“Nëse nuk i aftësojmë për të zgjidhur probleme pak qytetarë kemi formuar për të zgjidhur probleme kombëtare, apo të botës”, u shpreh ai.

Sipas tij disa elementë janë shumë të rëndësishëm në rrugën që do të ndjekin studentët; përfshirja e këtij aspekti në axhendën e inspektimit në shkollë, vlerësimi i performancës së mësuesve, karta e vlerësimit të performancës së shkollës, roli i mësuesit kujdestar të klasës, këshillimi dhe trajnimi i prindërve, këshillimi prind me prind ose nxënës me nxnënës, si dhe krijimi i “dëshmitarëve” (çdo shkollë mund të ketë Alumnit e vetë).

Dekania e Studentëve në UET, Elsida Sina iu ofroi mësuesve të pranishëm në sallë testin “Gardner” përmes së cilit mund të zbulojnë mjaft elementë të maturantëve dhe nëpërmjet nivelit të inteligjencës mund t’i drejtojnë drejt karrierës së tyre.

“Një person ka shumë veçori, por duhet t’ia vesh në pah nëpërmjet disa dimensioneve. Mua si psikolog, apo kushdo që ta bëjë këtë test inteligjence më lind nevoja ta drejtoj nxënësin drejt profesionit në bazë të inteligjencës së tij”, u shpreh Sina.

Testi Gardner përfshin: inteligjencën gjuhesore, hapsinore, muzikore, logjikomatematikore, vetjake, natyrore, ekzistencialiste, trupore dhe ndërpersonale.

BOX:

Pesë sisteme të arsimit të lartë

Sistemi anglosankson

Sistemi kontinental i Europës Perëndimore

Sistemi privat (me ose pa fitim)

Sistemi shtetëror

Sistemi fetar

Shtatë fusha studimi

Talentet (degë të artit dhe sportit)

Profesionet klasike (mjek, inxhinier, avokat, ekonomist etj.

Profesionet bashkëkohore, por që nuk zgjasin shumë dhe duhet herë pas here të bësh një specializim më tepër

Menaxhimi ose biznesi të cilët të bëjnë që nesër të bësh shumë para pasi mund të hapësh një biznes

Administrata publike, sektori publik, mësuesit, etj

Polici, ushtaraku, shërbimet sekrete etj

Kleri (gati 30 mijë persona në institucionet fetare)

Si të bëj para

Kursimet bankare

Bonot e thesarit

Rroga e lartë

Biznesi i zakonshëm

Vendet e investimeve

Tregjet e reja

Krimi dhe korrupsioni (ku mund të fitosh shumë, por dhe të humbasësh më lehtë).[:]

  • Share:
admin

Previous post

UET, festival takimesh në 5 qytetet më të mëdha
May 24, 2021

Next post

Public Speaking Academy
May 24, 2021

You may also like

HHA_2300
UET i akordon titullin “Doctor Honoris Causa” ish- presidentit Alfred Moisiu, burrështetas dhe model për politikën
9 May, 2025
HHA_1338
Ministrja e Bujqësisë Anila Denaj në FORUMET UET: Bujqësi me kontratë për të prekur tregun e BE-së
9 May, 2025
4R1A8874
Promovohet INGENIOUS 5/1- Ndërthurja e teknologjisë me produktin dhe një role model si Gentjan Zotaj
8 May, 2025

Search

Since its inception in 2006, UET has not stopped its efforts to reform, structure and complete it, processes and initiatives that ensure the highest quality graduation of our students.

Scan here to read our latest QAA review report



Address:

Xhura Complex, St. Xhanfize Keko, Tirana, Albania.

STUDY AT EUT

  • Professional Diploma
  • Bachelor
  • Professional Master
  • Master of science
  • Master of Arts



Cellular

+355682016616

+355689037765



Address:

Xhura Complex, St. Xhanfize Keko, Tirana, Albania.



Cellular

+355682016616

+355689037765



Email

[email protected]



Reserve your activity



Facebook-f




Instagram




Linkedin



Email

[email protected]



Reserve your activity



Facebook-f




Instagram




Youtube




Twitter

© Copyright 2023 UET