- by Gersi Mirashi
- January 20, 2023
Rrjetet sociale – Mundësi marketimi për kompanitë shqiptare - Economicus
by, Manuela Mece, Barana Tahiraj
Abstrakt
A vlejnë Mediat Sociale për të komunikuar me klientët tuaj? Të synosh këtë duhet, pikësëpari, të identifikoni profilin e konsumatorit shqiptar, si dhe preferencat e tij për kanalet e informimit për produkte, kënaqësi, edukim, apo teka për të shpenzuar. Media sociale mund të jetë një mjet i vlefshëm për komunikimet marketing, edhe për tregun shqiptar. Por, për ata që duan të bëjnë biznes me këto instrumente marketues, pyetja: “A përbëjnë mediat sociale interes për konsumatorin shqiptar si kanale marketingu?”, është aktuale. Argumentet kryesore për të arritur në zbërthimin e përgjigjes, për hipotezën e mësipërme janë: mjedisi i mediave sociale dhe identifikimi i profilit të konsumatorit shqiptar; vlefshmëria e kanaleve të medias sociale, si mjete marketingu dhe si kanale marketingu, për konsumatorin shqiptar.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.